Viljandi jaamahoone krohvimine lükkub edasi

Merilyn Säde
, suvereporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Purjus reisija avastas end laupäeval pimedast Viljandist ega osanud midagi ette võtta.
Purjus reisija avastas end laupäeval pimedast Viljandist ega osanud midagi ette võtta. Foto: PEETER KÜMMEL/SAKALA

Edelaraudtee korrastab praegu Võhma jaamahoonet, kuid Viljandi oma saab värske välimuse ilmselt alles järgmisel aastal.

Esialgse kava järgi pidi Viljandi jaamahoone välisilme korrastamine ning jaama viivatele teedele uute tänavakivide panemine algama augustis. Et aga Edelaraudteel on pooleli suur töö Kohilas, võib Viljandi hoone uuendamine jääda planeeritust tagasihoidlikumaks.

Plaanis on haljastustööd

Edelaraudtee Halduse aktsiaseltsi juhataja Neddy Krameri sõnul on plaanis Viljandi jaamahoone ümbrus siiski korda seada ning perrooni ehituse järel tekkinud segadus kõrvaldada.

«Tahame haljastuse korda teha, kuid küsimärgi all on fassaadi krohvimine,» tunnistas Kramer. Tema jutu järgi võib see nihkuda järgmisesse aastasse ning põhjuseks on rahanappus.

«Praegu käib meil Kohila jaama suur ehitus, mida oleme edasi lükanud juba kuus aastat,» selgitas Kramer. Ta lisas, et Võhma jaama ilme värskendamine on parajasti käsil ning ka seal plaanitakse haljastustöid teha.

Viljandi jaamahoone ümbruses kavatsetakse suurem segadus likvideerida relsiralli ajaks.

Edelaraudtee müügijuhi Annemari Oherdi andmetel algab see 27. juulil Viljandi raudteejaamast, kust saadetakse teele umbes 200 osalejat Eestist, Soomest, Lätist, Leedust ja Venemaalt.

Auklik visiitkaart

Viljandi raudteejaamast kesklinna poole viiv kõnnitee, mis kulgeb mööda Vaksali tänavat ning lõpeb Maxima poe juures, on üks Viljandi visiitkaarte, kuid linnavalitsus pole selle korrastamiseks raha leidnud.

Abilinnapea Rein Triisa sõnul pole seda plaanis teha ka praegu. «Eelarveliselt ei ole see kahjuks lihtsalt võimalik — hetkel tegeleme sõiduteedega,» selgitas Triisa. Ta toonitas, et linna nõrgad kohad on linnavalitsusele siiski teada.

Selle aasta maikuus sõitis Edelaraudtee rongidega 174 737 inimest, mis on viimase viie aasta sama kuu rekord. Kõige populaarsemaks osutus maikuus Tallinna—Türi—Viljandi liin, kus sõitis 60 600 inimest. Sellele järgnesid Tallinna—Tartu ning Tallinna—Rapla liin, kus oli vastavalt 43 156 ja 19 021 sõitjat.

Edelaraudtee müügijuhi Annemari Oherdi sõnul on aasta  kõrgaeg firma jaoks alles ees.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles