Riskiga küsitud abiraha viib linnast hulga tänavaauke

Marko Suurmägi
, peatoimetaja asetäitja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui Vaksali tänava sõidutee on veel enam-vähem korras, siis kõnnitee on täiesti lagunenud.
Kui Vaksali tänava sõidutee on veel enam-vähem korras, siis kõnnitee on täiesti lagunenud. Foto: Marko Saarm / Sakala

Linnajuhid said isegi aru, et kui nad küsivad rongipeatuste ühendamise projektist raha enam kui kilomeetrise Vaksali tänava lõigu parandamiseks, on oht kõigest ilma jääda. Risk tasus end siiski ära ja nüüd saab üks koledasti auklik tänav uue kuue.

Suvel kõlas volikogus hurjutavaid hääli, et kui nii suurejoonelise kavaga keskkonnainvesteeringute keskusesse (KIK) minna, võivad otsustajad remondiplaanile sootuks kriipsu peale tõmmata. Seetõttu otsustas volikogu ohtu pisutki maandada ning Vaksali tänava 1,2 kilomeetri pikkuse sõidutee remontimine kirjutati tööde nimekirja niimoodi, et selle saaks häda korral sealt välja võtta.

Esimene vastus, mis sügise hakul raha üle otsustajatelt tuli, oli selles mõttes positiivne, et teeparandust polnudki ühemõtteliselt tööde hulgast maha tõmmatud. Küll aga saadeti linnavalitsusele suur hulk küsimusi, et saada selgeks, kuidas sobitub sõidutee ehitus sellesse programmi, millest antakse raha raudteepeatuse lähedal asuvate kergliiklus- ja juurdepääsuteede, auto- ja jalgrattaparklate ning bussipeatuste ehitamiseks või parandamiseks.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles