Tarbijate ühistu võtab kasutusele nime Coop

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: etk.ee

Eesti vanim ja suurim jaekaubandusorganisatsioon ETK Grupp muudab oma nime, võttes kasutusele ühistukaubanduse rahvusvahelise kaubamärgi Coop.

Uut kaubamärki hakkavad kandma nii keskühistu – Coop Eesti Keskühistu – kui ka selle tütarettevõtted Coop Finants ja Coop Jaekaubanduse aktsiaselts ning enamik piirkondlikke tarbijateühistuid. Tarbijateühistud säilitavad oma senise ärinime, aga hakkavad kasutama oma piirkondlikku kaubamärki, näiteks Viljandi Tarbijate Ühistu märki Coop Viljandi. Ühistud lähevad uuele kaubamärgile üle järk-järgult.

Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimehe Jaanus Vihandi sõnul on see pikalt ettevalmistatud jõuline samm tulevikku.

Tema ütlemist mööda võimaldab uue nime ja logo kasutusele võtmine muuta grupi tegevuse sisemiselt ühtsemaks ja samas lubab ühistegevuse eeliseid veelgi selgemini rahvale tutvustada. Koos organisatsiooni avaliku kuvandi uuendamisega panustab ettevõte järjest jõulisemalt kauplusekontseptsioonide arendamisse.

Vihandi hinnangul ulatub nime muutmisega saavutatav majanduslik efekt igal aastal ligi paari miljoni euroni, millest võidavad ühistu kodumaised klientomanikud ja tarbijad. «Oleme nüüd rahvusvahelises suhtluses ja äris arusaadavamad. Liikmelisus Euro Coopis, mille osaliste iga-aastane koondkäive ületab Eesti riigieelarvet ligi kümme korda, teeb Coop Eesti tugevamaks läbirääkimistel rahvusvaheliste suurkorporatsioonidega ja võimaldab järjest enam teha otsehankeid,» kõneles Jaanus Vihand.

Ta kinnitas, et Coop Eesti ühistud ja äriühingud jäävad endiselt kõige eestimaisemateks jaekaubandusettevõteteks ja omandistruktuuris mingeid muudatusi ei tehta. «Ühiskaubanduse omanikuks jääb jätkuvalt Eesti rahvas – meie klientomanikud. Sellega eristume selgelt kõigist teistest Eesti turul tegutsevatest jaekettidest. Samuti jääb kodumaiste kaupade eelistamine ja ühistegevuse põhimõtetest lähtuv majandustegevus meie strateegias endiselt kõige tähtsamale kohale,» lubas Coop Eesti Keskühistu juhatuse esimees.

Coop Eesti koondab endas keskühistut ning 19 piirkondlikku tarbijate ühistut, millel on ligi 83 000 klientomanikku ehk ühistu liiget. Coop Eestile kuulub 355 kauplust, millest valdava enamiku moodustavad ketikauplused: A ja O, Konsum, Maksimarket, E-Ehituskeskus ja Tööriistamarket.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles