Vaata, millised äriideed laekusid "Ajujahi" võistlusele Viljandimaalt

, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Noorte äriideede konkursi «Ajujaht» teine finaal 2007.
Noorte äriideede konkursi «Ajujaht» teine finaal 2007. Foto: Liis Treimann/Postimees

Eesti suurimale ettevõtluskonkursile "Ajujaht" laekus tänavu 301 äriideed ja neist seitse pärinevad Viljandimaalt.

Korraldajate sõnul on ideede arv samas suurusjärgus viimase viie hooajaga, kuid rõõmu teeb nende küpsus: rohkem kui kolmkümnel meeskonnal on töötav prototüüp. Prototüüpide hulgas on nii IT-lahendusi, tehnilisi leiutisi kui sisustustooteid.

Tudengitele mõeldud ettevõtluskoolitusest on kasvanud avalik äriideede inkubaator, mille sarnast mujal Põhjamaades pole. "Click & Grow ja Taxify edulood on konkursil osalevatele meeskondadele selgeks sõnumiks, et "Ajujaht" on hea võimalus, kuidas oma äriidee reaalseks äriks pöörata. Mul on hea meel, et üha rohkem esitavad "Ajujahile" ideid kogemusepagasi poolest mitmekesised meeskonnad," ütles Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse "Ajujahi" projektijuht Marion Raudsepp.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles