Rimi kutsub disainima ostukotti mehele

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Elmo Riig / Sakala

Rimi korraldab teist aastat järjest riidest poekoti kujundamise võistlust, millel saavad osaleda kõik, kel on vähegi huvi disaini ja kunsti vastu. Sel aastal ootab Rimi selliseid kujundusi, mis sobiksid eelkõige meestele. Võidutöö hakkab kaunistama järgmisel aastal müügile tulevaid ostukotte.

Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja rääkis, et paljud riidest poekotid on üldjuhul disainitud veidi naiselikus võtmes, mis ei pruugi panna mehi poes oma oste pakkides kõige loodussõbralikumat valikut tegema, ning seetõttu otsibki ettevõte tänavu mehist lahendust. «Loodame, et kujundus oleks stiilne ning miks mitte ka humoorikas. Lisaks plaanime teha seekord poekoti lühemate sangadega, sest paljud mehed eelistavad kotti õlale panemise asemel käes kanda,» kõneles Andrija Lilleoja.

Võistlustööd tuleb esitada koos saatja kontaktandmetega aadressil info.ee@rimibaltic.com või üles laadida kampaanialehele www.rimi.ee/loodushoid. Konkursil osalevad kõik võistlustööd, mis on laekunud Rimile 30. novembriks. 3. detsembril pannakse Rimi kampaanialehele üles kümme paremat tööd, mille hulgast saab valida oma lemmiku. Konkursi võitja kuulutatakse välja 17. detsembril.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles