Juhtkiri. Süda kõvaks!

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sakala logo
Sakala logo Foto: «Sakala»

Eelmise aasta kevadel teatas Swedbank, et sulgeb sama aastanumbri sees iga viienda pangakontori ja jätab need mõne üksiku erandiga alles vaid maakonnakeskustesse. Oodatult tõusis sellest suur pahameel. Üsna ootamatult mõtles pank suveks ümber ja teatas, et seitse väikekontorit jäävad siiski alles, aga teistsugusel kujul. Uus plaan oli kolida kontor vallavalitsuse tuppa, piirata märkimisväärselt selle lahtiolekuaegu ning kaotada sealt sularahateenused. Etteruttavalt olgu öeldud, et nii ka tehti.

Ehkki sammu esitleti vastutulekuna klientidele, oli läbinähtav, et sellega üritati lihtsalt kriitikalõkkele lõppu teha. Näiteks Abja vallavanem Peeter Rahnel nimetas kontori sel moel säilitamist Sakala veergudel teeseldud tegevuseks ning ka toimetus tõdes toona juhtkirjas, et niisugune otsus pole ei majanduslikult mõttekas ega tee midagi head ka ettevõtte mainele.

Õigupoolest võib pangakontorit, kus pole peos krõbiseva rahaga midagi pihta hakata, nimetada lausa piinlikuks, eriti kui võtta arvesse, et Swedbank peab end Eesti mainekaimaks pangaks. Veelgi laastavamalt mõjus tema renomeele aga hiljuti avalikuks tulnud tõsiasi. Nimelt võtab pank järgmisel aastal mitmes omavalitsuses käigust pangabussid ja paneb nende asemel tööle nõustajad. Seejuures küsis pank omavalitsustelt, ega nondel ole nõustajale internetiühendusega arvutit anda. See tõestab ilmekalt, et mingit huvi nõustamise pakkumiseks raha kulutada pangal pole.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles