Tööhobuse kolmas noorus

Karl-Eduard Salumäe
, Sakala arvamustoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Välimuses tehtud kohendused on andnud Toyota keskklassi autole kahtlemata nüüdisaegsema ja margi uuemate mudelitega kokku passiva ilme.
Välimuses tehtud kohendused on andnud Toyota keskklassi autole kahtlemata nüüdisaegsema ja margi uuemate mudelitega kokku passiva ilme. Foto: Kris Süld / Sakala

Avensis. Alates 1997. aasta lõpust, kui selle esimene põlvkond turule jõudis, on Toyota müünud neid Euroopas üle 1,5 miljoni eksemplari. Ning võib võtta lahjemat sorti mürki selle peale, et väga suur osa neist on tänaseni käigus. See tähendab, et igal argipäeva hommikul sõidutavad sajad tuhanded Avensised lapsi õigeks ajaks kooli, valgekraesid kontorisse ja müügiesindajaid ühest linnast teise. Jonnimata, nagu töökindluse etalonile kombeks.

Samal ajal kõlab tiitel «Toyota Avensise fänniklubi liige» ühele bensupeale peaaegu sama humoorikalt kui «Indesiti entusiast». Suure pere pesumasina trummel võib käia sama lakkamatult ringi kui kuu parima töötaja tiitlit jahtiva kohvimasinate müüja tööauto rattad, kuid usutavasti ei tunne tolle pere pea hädavajaliku ja ustava masina vastu mingit kiindumust. Avensis on tööhobune. Ja on seda olnud, koon püsti.

Parem kui varem

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles