Nädalavahetusel võib esineda häireid Swedbanki elektrooniliste kanalite töös

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Elmo Riig / Sakala

Igal aastal tehtavate plaanipäraste hooldustööde tõttu võib nädalavahetuse ja esmaspäeva varahommikul Swedbanki elektrooniliste kanalite töös ette tulla tõrkeid.

Panga klienditeenuste divisjoni juht Ulla Ilissoni sõnul pole nädalavahetusel tulevad katkestused seotud viimaste päevade katkestustega kaardimaksetes. «Swedbankil on mitu eraldi asuvat serveriparki, mis tagavad kõikide teenuste igapäevatöö ning on ka tagavaraks juhuks, kui midagi juhtub. Sel nädalavahetuse kolmel ööl proovib pank nende tööd. Lihtsustatult öeldes tähendab see seda, et kõik teenused lülitatakse ühelt serveripargilt teisele ja järgmistel öödel tagasi,» andis ta selgitust. Tööde käigus uuendatakse nii tark- kui riistvara ning see toob enda kaasa lühiajalisi häireid ja katkestusi nii internetipanga kui kaardimaksete töös.

«Pank teeb seda keerulist testi kaks korda aastas, nagu näeb ette seadus. Selline kohustus on meile pandud sellepärast, et tagada meie süsteemide töökindlus juhul, kui üks serveripark rivist väljas on,» lisas Ulla Ilisson.

Kõikide nimetatud päevade varahommikutel võib internetipanga, pangakaartide ning sularahaautomaatide töös esineda lühiajalisi, kuni 15-minutisi häireid ajavahemikus kella 2–7.

Ööpäev läbi on võimalik infot saada Swedbanki nõustamiskeskuse telefonil 6 310 310.

Pank palub võimalike ebamugavuste pärast vabandust ning soovitab klientidel planeerida internetipanga ja pangakaartide kasutamist nii, et hooldustööd nende pangatoiminguid ei segaks.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles