Portaal tõi ühe katuse alla suhtlus- ja pilveteenused

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: suhtlus.ee

Eesti Telekomi arendatav suhtlus.ee tõi ühte kohta kokku nii e-posti-, SMS-, kõne- kui teised teenused. Värskeima uuendusena lisandus keskkonda teenus nimega Pilv, mis võimaldab kasutada 100 või 500 gigabaidi ulatuses pilveserveri mahtu dokumentide, fotode ja videote hoiustamiseks.

Suhtlus.ee valdkonna juhi Aivar Otsa sõnul tagab keskkonna uusim teenus Pilv selle, et kõik kasutaja pildid, dokumendid ja videoklipid on lõpuks ühes kohas ning kättesaadavad kasutaja seadmest ja asukohast sõltumata. Samuti võimaldab keskkond hallata üheaegselt mitut e-posti kontot ning pidada oma telefoninumbriga seotud sõnumi- ja kõnelogi. Kõigele lisaks saab keskkonnas jälgida uudisvooge, olgu selleks siis Facebooki postitused või mõne meediaväljaande uudised.

Suhtlus.ee keskkonda saavad kasutada kõik soovijad hoolimata sellest, mis teenusepakkuja kliendid nad parajasti on. Keskkonda saab sisse logida olemasoleva e-posti aadressiga, samuti on võimalik luua endale uus konto. Kõik kasutajad saavad tarbida 1 GB ulatuses pilveteenuse mahtu ning seda juurde rentida tasu eest kas 100 või 500 GB ulatuses.

Kui Suhtlus.ee kasutaja on EMT või Diili lepinguline klient, saab ta Suhtluse kontoga siduda oma mobiilinumbri ja tema SMS-ide ja kontaktide ajalugu hakkab sinna salvestuma. Lisaks saab ta keskkonna kaudu sõnumeid saata ja kõnesid algatada. Kõigele lisaks on kasutaja käsutuses peale mobiiliga sidumist 2 GB tasuta Pilve mahtu.

Praegu on keskkonnal enam kui 60 000 aktiivset kasutajat. Aivar Otsa sõnul on Suhtlus.ee üheks eeliseks see, et kasutajate andmeid ei hoita mitte mõne tundmatu välismaise teenusepakkuja, vaid Eesti Telekomi hästi turvatud serverites, kus hoitakse teiste seas ka kohalike pankade andmeid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles