Kuldsete kätega Viljandi paadimeister aitab siseveekogudel plasti ülemvõimu murda

Rannar Raba
, Sakala vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui seni on Gabriel Mändla tislerikäe all valminud eelkõige männi- ja tammepuust paadid, siis hiljuti alustas ta esimese merevineerist veesõiduki tegemist. See peaks tulema poole kergem kui klassikaline puupaat.
Kui seni on Gabriel Mändla tislerikäe all valminud eelkõige männi- ja tammepuust paadid, siis hiljuti alustas ta esimese merevineerist veesõiduki tegemist. See peaks tulema poole kergem kui klassikaline puupaat. Foto: Marko Saarm

«Paat on nagu auto. Peale sõiduomaduste ja hinna on tema puhul ka väljanägemine väga oluline. Kui ikka tumedaks peitsitud puidul punakad vaskneedid sätendavad, on see väga ilus ja romantiline pilt,» põhjendab Viljandis väikest paaditöökoda pidav Gabriel Mändla, miks tal on usku paari aasta eest loodud ühemehefirma heasse käekäiku.

Kolga-Jaanist pärit Mändla on osaühingu Cappar sildi all puupaate, aere ja mõlasid meisterdanud kaks ja pool aastat. Kui esimesed tööd valmisid kitsukeses garaažiboksis, siis nüüdseks on kuldsete kätega mees oma tisleripesa sisse seadnud rendipinnal Kantrekülas ehitusettevõtte Silindia õuel.

Aastatepikkune kinnisidee

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles