Miks on just uus Passat Euroopa aasta auto?

Enn Hallik
, sporditoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uus Passat võib küll välja näha nagu eelmise põlvkonna oma, kuid on ehitatud pikemale aluskerele ja maitsestatud põnevate uudisnippidega.
Uus Passat võib küll välja näha nagu eelmise põlvkonna oma, kuid on ehitatud pikemale aluskerele ja maitsestatud põnevate uudisnippidega. Foto: Urmas Luik / Pärnu Postimees

Kuidas valitakse aasta auto, on mind ammu huvitanud. Kas autoajakirjanikele imponeerib midagi täiesti uut välimuses, peaaegu ilma kütuseta sõitmine, mingi uudislik imevidin või väänab nende kollektiivset otsust veel miski?

Kas üksteisest väga erinevate nominentide (tänavu lõppvoorus BMW teise seeria Active Tourer, Citroën C4 Cactus, Ford Mondeo, Mercedes-Benzi C-klass, Nissan Qashqai, Renault Twingo ja Volkswagen Passat) seast valiku tegemine on üksnes mäng? Kindlasti mitte, sest tiitlite taga ei ole miski muu kui müügiedu ja raha. Sestap võetakse seda mängu ülimalt tõsiselt.

Miks 22 riigi 58 autoajakirjanikust koosnev žürii tänavu just Volkswagen Passati esile tõstis, küsin esmalt Møller Auto Pärnu esindusest. Siis proovin ise ära, mis mulle selles autos meeldib ja kas on midagi vastumeelsetki.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles