Viljandist kaob Eesti Energia klienditeenindus

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Marko Saarm / Sakala

Riigile kuuluv ettevõte Eesti Energia annab teada, et klientide muutunud eelistused teeninduskanalite kasutamisel toovad augustist kaasa ümberkorraldused nende klienditeeninduses.

Edaspidi keskendub ettevõte Viljandimaa klientide teenindamisel telefoni- ja e-teeninduse arendamisele ning toob klientideni lähiajal uusi lahendusi lepingutega seotud toimingute tarvis.

Ettevõtte Viljandi esindus Eesti Posti teenindussaalis lõpetab tegevuse 1. augustist. Eesti Energia teenindusosakonna juhi Eve Vuksi sõnul eelistavad  Viljandimaa kliendid juba praegu väga suure osa elektrilepingutega seotud küsimusi lahendada elektroonilistes kanalites. Vuksi väitel täieneb veel sel aastal mobiiliäpp elektriarve maksmise võimalusega ja hakkab edastama teavitusi näidu teatamise, arve saabumise ja maksetähtaja kohta.

Eve Vuks toob välja, et muudatused klientide eelistustes on ootuspärased. «Avatud elektriturg ei tekita enam küsimusi. Enamik klientidest on mitu korda oma elektrilepingut pikendanud, paljud on vahetanud paketti. Kolme aasta jooksul on meie esinduste töötajate arv vähenenud seniselt 90-lt 20 inimesele,» vahendab Vuksi sõnul ettevõtte kommunikatsioonitalitus.

1. augustist, kui ümberkorraldused on ellu viidud, saavad Viljandimaa kliendid pöörduda Eesti Energia elektrilepingutega seotud küsimuste korral ettevõtte e-teenindusse, saata e-kirja ja helistada klienditelefonil ning küsida nõu Tallinna ja Tartu teeninduspunktidest.

Eesti Energia kontserni võrguettevõte Elektrilevi jätkab klientide teenindamist e-teeninduses, klienditelefonil ning Tallinna, Tartu, Jõhvi ja Pärnu esinduses. Sel aastal on Elektrilevi oluliselt täiendanud telefoniteeninduse võimekust, mille kaudu on märtsist võimalik sõlmida võrgulepinguid.

«Jätkame klientide teenindamist Elektrilevi esindustes neljas suuremas linnas. Lisaks jääb Viljandimaa klientidele võimalus põhjalikumat nõustamist vajavate teemade puhul leppida kokku kohtumisi Elektrilevi spetsialistidega,» selgitab Elektrilevi klienditeenindusosakonna juhataja Taavo Randna.

Tema selgitust mööda tagab selline töökorraldus sujuva klienditeeninduse ja säilib ka klientide senine suur rahulolu.

Eesti Energia on pööranud tähelepanu ka klientide juhendamisele, mis tähendab, et esindustesse tulnud kliente koolitatakse kasutama elektroonilisi kanaleid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles