Tallink: Kogenud töötajana pidi Madison teadma, mida leitud telefoniga teha

Kristiina Baum
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Peeter Langovits

Aktsiaseltsi Tallink Grupp kommunikatsioonijuht Luulea Lääne kinnitas, et Jaak Madison on nende ettevõttes kogenud töötaja, kes laeva infoletis töötades pidi teadma, mida leitud esemetega teha. Sellekohase koolituse saavad kõik Tallinki töötajad.

«Kõik meie klienditeenindajad läbivad nende ametikohta puudutavad koolitused. Ta polnud erand,» rääkis Madisoni kohta Lääne. «Teadmine, mida teha leitud asjadega, käib infolauas töötava personali kohustuste hulka.» 

Laevapardal olevasse infolauda jõuavad Luulea Lääne sõnul kõik laevast leitud omanikuta esemed. «Iga leid registreeritakse ja see info läheb meie ühisesse leiubüroo andmestikku. Helsingis asuvasse leiuasjade keskusesse toimetatakse paari päeva jooksul kõik laeva infoletti toodud esemed, millele omanik pole järele tulnud,» täpsustas Lääne. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles