Jõulumöll kütab end ise

Rannar Raba
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Centrumi kaubanduskeskuse fuajees püüavad pilku tagurpidi lakke riputatud kuusepuud. Nende all ei ole esialgu suuremat sorti jõuluhullust märgata.
Centrumi kaubanduskeskuse fuajees püüavad pilku tagurpidi lakke riputatud kuusepuud. Nende all ei ole esialgu suuremat sorti jõuluhullust märgata. Foto: Marko Saarm / Sakala

Kui Tallinna ja Tartu suuremad kaubamajad meenutavad detsembris atraktsioonidest tulvil lõbustusparke, siis Viljandi poekeskused jäävad jõuluostlejaid ligi meelitades võrdlemisi tagasihoidlikuks.

Päris otsesõnu kohalike kaubanduskeskuste esindajad küll seda ei öelnud, aga nende vastuste tagant kumas suhtumine, et advendiaeg on nii või teisiti selline periood, kui inimesed jätavad kauplustesse tavalisest rohkem raha, ja seepärast võib jõulumeeleolu luues piirduda ka üksnes asjakohaste kujunduselementidega ning panustada vähem lisategevustesse, näiteks kontsertide ja meelelahutuslike mängude korraldamisse.

Seitse päeva laata

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles