E-poodlemine toob juurde nii ostjaid kui müüjaid

Sigrid Koorep
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Internetiärina alustanud Anita butiik on esindussalongi sisse seadnud Lossi tänaval. Lõviosa müügist käib küll e-kaubandusena, kuid butiigi omanik Anita Semjonova sõnul leidub neidki kliente, kes valivad internetist asja välja ja tulevad seda enne ostu proovima.
Internetiärina alustanud Anita butiik on esindussalongi sisse seadnud Lossi tänaval. Lõviosa müügist käib küll e-kaubandusena, kuid butiigi omanik Anita Semjonova sõnul leidub neidki kliente, kes valivad internetist asja välja ja tulevad seda enne ostu proovima. Foto: Marko Saarm / Sakala

Novembris on Viljandi postkontorisse tulnud 1200 rahvusvahelist maksikirja ehk rahvakeeli pakki, milles postkontori andmetel on enamasti rõivad, tehnikavidinad, raamatud ja jalanõud.

Siinse postkontori vastutava klienditeenindaja Anneli Talgre sõnul ostlevad viljandimaalased Hiinas, Hongkongis, Singapuris, Suurbritannias, Saksamaal, Türgis, Hollandis ja Malaisias.

«Need on põhilised riigid, kust meile pakid tavapäraselt saabuvad,» lausus ta. Välismaised e-kauplused, kust kõige rohkem ostetakse, on Asos, Amazon, Aliexpress, E-bay  ja Sportsdirect. Samas ei saa Talgre sõnul kõrvale jätta ka selliseid postimüügifirmasid nagu Yves Rocher, Bakker, Hansapost, Halens ja Cellbes. Neist tellitakse näiteks kosmeetikat ja taimi, aga ka rõivaid ja kodutehnikat ning enamasti soovitakse postimüügifirmadelt tellitut kätte saada pakiautomaadist.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles