Omniva on jõudnud inimesteni

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eesti Posti uus nimi Omniva tuleneb ladinakeelsest sõnast omni, mis tähendab kõikehõlmavat.
Eesti Posti uus nimi Omniva tuleneb ladinakeelsest sõnast omni, mis tähendab kõikehõlmavat. Foto: Omniva

Kliendid on Eesti Posti uue rahvusvahelise kaubamärgi Omniva hästi vastu võtnud ning suur osa inimestest on selle kaubamärgiga tuttav, selgub meediaagentuuri Inspired Universal McCann tehtud uuringust.

Uuringu käigus küsitletud inimeste hulgas oli oodatult Eesti tuntuim postiteenuse osutaja Eesti Posti postkontor, mille tuntus oli 93 protsenti, Omniva tuntus oli 81 protsenti.

Arvestades seda, et Omniva oli küsitluse tegemise ajal olnud turul vaid mõned kuud, on Omniva kogutuntus uuringu tegijate hinnangul väga kõrge. Omnivat teab spontaanselt kõige paremini 34–44-aastaste inimeste sihtrühm. Samuti teavad Omnivat eestlased spontaanselt tunduvalt paremini kui mitte-eestlased.

Uuringul küsitleti 554 inimest. Uuring tehti tänavu septembris veebiintervjuudena (CAWI). Küsitleti 18–69-aastasi internetikasutajaid.

Eesti Post võttis tänavu 2. juunil kasutusele uue rahvusvahelise nime Omniva, mis märgistab ettevõtte logistikalahendusi ja tegevust Balti koduturul. Eesti Posti kaubamärk tähistab teenusekanali kaubamärgina postkontoreid ja kirjakandjaid ning ettevõtte juriidilist nime Eestis.

Uue kaubamärgi kasutuselevõtt oli seotud ettevõtte rahvusvahelistumisega ja koduturu laienemisega Eestist Lätti ja Leetu.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles