Päevaga rikki läinud autod poes süütunnet ei tekitanud

Karl-Eduard Salumäe
, arvamustoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Viljandi külje all Jämejala ristmiku lähedal ja Karksi külas kasutatud sõidukeid müüv Autosalong kanti mullu oktoobris tarbijakaitseameti musta nimekirja. Hiljuti leidis tarbijakaebuste komisjon, et Autosalong peaks ühele oma kliendile maksma kinni sõiduki purunenud turbolaaduri.
Viljandi külje all Jämejala ristmiku lähedal ja Karksi külas kasutatud sõidukeid müüv Autosalong kanti mullu oktoobris tarbijakaitseameti musta nimekirja. Hiljuti leidis tarbijakaebuste komisjon, et Autosalong peaks ühele oma kliendile maksma kinni sõiduki purunenud turbolaaduri. Foto: Marko Saarm / Sakala

Aasta tagasi tarbijakaitseameti musta nimekirja pandud Viljandimaa müügiettevõte Autosalong jäi tarbijakaebuste komisjonis hiljuti taas süüdi. Kahel korral on sealt soetatud Volkswagenit tabanud kulukas mootoririke päev pärast ostu.

Noist juhtumeist varasem sai tarbijakaitseameti dokumentide põhjal alguse mullu aprillis, kui kasutatud autosid müüvast Autosalongist 7150 euro eest ostetud 2008. aasta Volkswagen Passatil jooksis jõuallikas järgmisel päeval kokku. Klient pöördus kaupmehe poole, et see mootori oma kulul korda teeks või ostusumma tagasi maksaks. Too keeldus.

Passati soetanud inimene tellis seepeale mootori ekspertiisi, mille käigus tuvastati, et rike tulenes esimese silindri kolvi ja kepsu purunemisest, mida ei saanud spetsialisti hinnangul põhjustada auto vastse omaniku käitumine. Enne ostu tehtud müügieelse kontrolli käigus oli välja tulnud, et Passati läbisõit on umbes 100 000 kilomeetrit suurem, kui näitas hodomeeter, kuid see polnud ostuhuvilist heidutanud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles