Kauplusekett ärgitab noori pahedest loobuma

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kauplusekett Rimi korraldab koos aktiivsete ja sportlike noortega tervisekampaaniat, et ärgitada noori alkoholist ja sigarettidest hoiduma.
Kauplusekett Rimi korraldab koos aktiivsete ja sportlike noortega tervisekampaaniat, et ärgitada noori alkoholist ja sigarettidest hoiduma. Foto: Repro

Kauplusekett Rimi korraldab koos aktiivsete ja sportlike noortega tervisekampaaniat, et ärgitada noori alkoholist ja sigarettidest hoiduma.

Juulis kutsusid noored jalgpallurid Tiina Trutsi, Frank Liivak ja Mattias Käit poisse ja tüdrukuid üles jagama oma lugusid sellest, kuidas nad oma veendumustele kindlaks jäävad ning eakaaslaste pakutud alkoholile ja tubakale ei ütlevad.

«Meile saabunud lugude põhjal võib öelda, et need noored, kes tegelevad põhjalikumalt mõne spordiala või hobiga, alkoholist ja sigarettidest ei hooli,» kõneles Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuht Andrija Lilleoja. «Oli julgustav lugeda, et paljud noored jäävad oma seisukohtadele kindlaks.»

Lilleoja sõnul on oluline noorte sõltuvusainete tarbimisele tähelepanu pöörata ning aina enam leviva probleemiga tegelda. «Meile saadetud lood andsid häid ideid, kuidas noortega sellest teemast rääkida. Näiteks 18-aastane ratsa- ja autospordihuviline Christin arvas, et noorus on elamiseks, mitte suitsetamiseks ja pohmelli ravimiseks. Motokrossiga tegelev 15-aastane Siim aga ütles, et ta ei soovi oma tervist rikkuda, ning soovitas ka teistel oma tervisega mängimine lõpetada. 18-aastane Keidi loobub pidudel alkoholist, sest see nullib tehtud treeningud,» tutvustas Lilleoja noorte saadetud seisukohti.

Parimad Rimile saabunud lood ja põhjendused avaldatakse kauplustes ja sotsiaalmeedias, et innustada ka teisi noori alkoholist ja tubakast hoiduma. Ettevõtmist toetavad noored jalgpallurid Tiina Trutsi, Frank Liivak ja Mattias Käit, kelle lood, kuidas öelda alkoholi ja tubakat pakkuvatele sõpradele ei, kõlavad kaupluste siseraadios. Lisaks noorte lugudele lisab Rimi oma kaupluste alkoholiosakonna sissepääsude juurde sildid sõnumiga «Liigne alkohol pole tervislik».

Tervise arengu instituudi andmetel joob alkoholi iga viies 14–15-aastane ja iga kolmas 16–18-aastane noor. Iga päev suitsetab iga kaheksas 14–15-aastane ja iga kuues 16–18 aastane noor.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles