Innustamaks Eesti ettevõtteid Prantsusmaal, Hollandis ja Belgias äri ajama, on Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus ellu kutsunud programmi «Ekspordibuldooser», mille toel aitab 15 firmal nende riikide turule siseneda ning seal püsikliente leida.
Tellijale
«Ekspordibuldooser» aitab läänes kanda kinnitada
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Igale projektis osalevale ettevõttele antakse ülevaade oma sektori turust, lisaks selgitatakse välja potentsiaalsed kliendid ning korraldatakse müügikohtumised viie potentsiaalse kliendiga. Edukaks osutunute käsutusse antakse konsultatsioonifirma, kel on juba ettevõtete kõnealusele sihtturule viimise kogemus.