Olümpiavõitja kutsub mängima liikumisaasta e-mälumängu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Mälumängu patroon on olümpiavõitja Jaak Uudmäe.
Mälumängu patroon on olümpiavõitja Jaak Uudmäe. Foto: Peeter Langovits

Liikumisaasta, Eesti spordimuuseum ja rahvakultuuri keskus kutsuvad kõiki 29. aprillil osalema harivas e-mälumängus.

Kui liikumisaasta innustab Eesti inimesi rohkem liikuma, siis mälumäng aitab teha ajugümnastikat. Liikumisaasta e-mälumäng on mulluse ülipopulaarsele kultuuripärandi aasta e-mälumängu järg.

E-mälumängus osalejad saavad proovida, kui head on nende teadmised spordiga seotud Eesti kultuuri- ja ajaloosündmustest ning sportlastega seotud paikadest.

«Mängu eesmärk on näidata Eesti spordiloo mitmepalgelisust, anda uusi teadmisi ja pakkuda võimalust näha tuttavaid asju teise nurga alt,» lausus mälumängu patroon, olümpiavõitja Jaak Uudmäe. «Osalejatele on välja pandud hulk liikumisharrastuse teemalisi auhindu, mis innustavad nii noori kui ka vanemaid.»

Uudmäe on ise üks mitmest tuntud sporditegelasest, kes mängus osalenud koolidesse õpilastega kohtuma läheb.

Interaktiivne valikvastustega e-mälumäng peetakse teisipäeval, 29. aprillil 24 tunni jooksul aadressi lwww.liigume.ee, kus 30 küsimusele vastamiseks on osavõtjatel aega pool tundi. Mälumängu oodatakse mängima nii täiskasvanuid kui gümnasiste ja põhikooliõpilasi. Kõik koolid, klassid, ettevõtted, seltsid ja sõpruskonnad on oodatud moodustama võistkondi, et ühiselt tähistada nii liikumisaastat kui valmistuda Eesti 100. aastapäevaks. Osaleda saab nii Eestis kui väljaspool.

Mälumängus osalejatele on Eesti spordiorganisatsioonid, kultuuri- ja mäluasutused pannud välja enneolematult põneva auhinnafondi, näiteks võimalused professionaalide juhendamisel mõnel spordialal kätt proovida. Näiteks saab lähemat tutvust teha curling'u, uisutamise ja golfiga.

Auhinnafondis on harrastusspordiürituste osaluspääsmed, spordimassaaži seansid ja personaaltreenerite abil individuaalsete treeningplaanide koostamine. Kõige tublimate osalejatega koolidesse tulevad Eesti tuntud sportlased õpilastega kohtuma. Muidugi on auhindade seas ka temaatiliste muuseumide pääsmed, raamatud ja palju muud.

Eelmisel aastal aset leidnud kultuuripärandi aasta ja Eesti Vabariigi 95. aastapäeva aasta toimkonna korraldatud e-mälumängu mängiti üle 22 000 korra. Siis prooviti kätt eelkõige kultuurimälestiste tundmises. Sel aastal saame targaks spordi vallas. Pärast mälumängu lõppemist saab õigeid vastuseid uurida liikumisaasta kodulehel.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles