Folgipasside müük läheb ülihästi

Margus Haav
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Festivali pealik Ando Kiviberg
Festivali pealik Ando Kiviberg Foto: Elmo Riig / Sakala

Artikkel ilmus 4. detsembri «Sakala» paberväljaandes.

Järgmise aasta Viljandi pärimusmuusika festivali passe müüdi internetis esimese 15 minutiga 75 tükki ehk siis tervelt 12 protsenti esimesest partiist.

«Sellist kiirust passide müügi alguses ei olegi varem olnud,» rääkis festivali pealik Ando Kiviberg. «Passid läksid müüki 1. detsembri keskööl ja nagu mulle kirjutati, oli mõni selleks isegi äratuskella helisema pannud.»

Passe müüakse piiratud koguses kolmes jaos. Kui üks kogus on müüdud, hakkab kohe kehtima järgmisele kogusele määratud hind. Esimesena müüki läinud 600 passi hind on 49 eurot, seejärel tõuseb järgmise 600 hind 56 euroni ning viimasena müüki minevate passide hind on 64 eurot.

«Kui oleme alustanud passide müüki, ei ole me veel öelnud festivalil esinejate nimesid, viimastel aastatel on üksnes teema teada olnud,» rääkis Kiviberg. «On olnud aga ka aegu, kui detsembri alguseks ei ole olnud teada muud kui seda, et festival tuleb. Järelikult inimesed usaldavad meid. Me ei ole kunagi latti alla lasknud ning tahame alati pakkuda kindlat kvaliteeti.»

Passimüük läks kiiresti ka nädalavahetusel ja eile ning tänaseks on kõigi eelduste kohaselt alles vaid mõni soodsa hinnaga pass.

Pass tagab festivali ajal sissepääsu kõigile välikontsertidele ja ööklubisse ning vabade kohtade olemasolu korral pärimusmuusika aidas ja Jaani kirikus toimuvatele kontsertidele. Lisaks annab pass teistel sisekontsertidel hinnasoodustuse. Festivalile saavad tasuta kõik alla 12-aastased lapsed.

Festivali ajal passe ei müüda, siis saab osta päevapasse ja kontsertide üksikpileteid.

25.—28. juulini peetava 21. Viljandi pärimusmuusika festivali teema on «Püha müristus».

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles